سلام دوستان

این اولین برگ از کتابچه‌ی لینوکسی ای هست که قراره اینجا نوشته و منتشر بشه . من چند سالی هست که کاربر لینوکس هستم و حدود دو سالی هم میشه که از OpenSUSE استفاده می کنم . همیشه جستجو که می‌کردم یه مکان فارسی که بیاد و منسجم در مورد امکانات و مشکلات و مباحث حاشیه ای و کلی ای که در مورد این توزیع خاص باشه پیدا نمی کردم . پس تصمیم گرفتم خودم دست به کار بشم و در حد و اندازه ای که توان دارم تحقیق کنم و تلاش کنم تا در مورد سیستم عامل محبوبم ( نه بهترین سیستم عامل ) مجموعه مطالبی به درد بخور جمع آوری و تالیف و منتشر کنم .

این وبلاگ یک پروژه ی متن باز هست و هر کسی که مایل هست که همکاری داشته باشه می تونه به صفحه تماس با من مراجعه کنه و در مورد نحوه همکاری به هر شکلی :

  • ارسال مطلب
  • انتشار کارای گرافیکی مرتبط
  • راه اندازی انجمن
  • همکاری برای پروژه های مرتبط
  • راه اندازی ویکی فارسی OpenSUSE
  • و ...

در این وبلاگ زیاد علاقه ای به مطرح کردن مباحث کلیشه ای که در وبسایت های مختلف فارسی که معمولا نسخه توسعه داده نوشته های wikipedia فارسی هست رو ، ندارم .

من یک کاربر معمولی لینوکس هستم و یک تازه‌ کار علاقه مند که می خوام دین خودم رو به جامعه متن باز با گسترش دانسته های کم خودم ادا کنم . امیدوارم که توی این راه باعث گم راهی و ناراحتی کسی که علاقه مند به کامپیوتر و برنامه نویسی هست نشم .